söndag 1 september 2013

Höst

Jag är inte mycket för det där med sommar och sol egentligen. Som att svära i kyrkan, kanske, men med taskigt pigment blir det väl lätt så..
Däremot älskar jag hösten. Och enligt Sportlifes schema är den här nu.
Dessutom är det september månad från och med i dag och den (månaden, alltså) brukar väl räknas som höst..
Och så har ju skolorna börjat! Jag har fått jobb på Nordhemsskolan. Mitt i Linne´stan. Det känns toppen och än så länge trivs jag jättebra.
I morgon skall min mentorskollega och jag åka till Styrsö på läger med våra sexor. Det blir kul. Och intensivt kan jag tänka mig.
Jag skulle ha uppdaterat i går men hade problem med uppkopplingen. Men nu är jag här! Knappt.. Har tappat motivationen/inspirationen för tillfället. Men läget förändras troligtvis till det bättre så småningom.
Återkommer efter hemkomst från Styrsö.

/A-K

1 kommentar: