fredag 28 juni 2013

Nypremiär!

Då var man med blogg igen. Jag gör som SVT i sommar och kör en favorit i repris... Jag har ju alltid gillat att skriva och kände att nu var det dags igen. Min ambition denna gång är att bli bättre på att lägga upp bilder. För det krävs en mer modern mobil än den jag har... Jag får gå emot mina principer och skaffa mig en sådan helt enkelt. Principer har jag många men det är inte alltid jag lever efter dessa. Man är ju inte mer än människa. Eller...

I kväll har killarna och jag varit ute på landet hos Johan och Kajsa. Vi har ätit massa gott och pratat om allt och inget. Alla var nöjda, glada och mätta när vi åkte hem igen. Nu sitter vi framför en usel komedi och njuter av att bara vara. Ja, jag försöker ju skriva ett hyfsat intressant blogginlägg också. Jag är osäker på hur det går men hav förtröstan. Det blir bättre.

/A-K

1 kommentar:

  1. Jippiee!!! She's back! Äntligen, som jag har väntat!!! Och du, jag haver förtröstan, i det mesta! Fatta f*tta!!! puss o kram!

    SvaraRadera