tisdag 2 juli 2013

Blandade känslor

Då är man hemma igen efter att ha kört ett jättelass med Martins prylar. Det nästan ekar i lägenheten. Fatta hur mycket prylar han har...
Han hyr ett jättefint hus ute på landet som hade varit perfekt även för oss så det var med blandade känslor jag gick runt där ute och inspekterade. Jag vet att han känner likadant; någon slags blandning av vemod för det som inte blev men även hopp om framtiden. En framtid där vi kan fortsätta som föräldrar till våra fina killar men på varsitt håll.

Jag har varit på Hemmakväll och fyndat en Johan Falk för tio kronor. Så nu blir det film och massa godis ihop med Jack. Tintin sover hos farmor. Med andra ord bara en kille att tjöta i säng senare i kväll...

/A-K

7 kommentarer:

  1. Precis tjötat i säng 3 åringen. Tog bara en timme idag.

    Förstår de blandade känslor du har. Fast se framåt nu, möblera upp som du vill och spana in nya prospekts.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men nu måste jag bara förklara mig. Jag trodde att du, F, var Fredrik Backman. Därav de något udda kommentarerna. Men, men, du är kul i alla fall! :D

      Radera
    2. Haha underbart!!! Jag har ju skrivit några blogginlägg om att åka buss. Så lite inne på ämnet ;)

      Radera
  2. Skönt att det gick bra idag! Självklart är det blandade känslor, så blir det ju när det inte blir som man tänkt sig och hoppats på. Tänk på att lyckan inte sitter i vilka väggar man omsluter sig med eller hur stor altan man har... du vet vad de säger (eller Tabita är det ju som säger det) ju större altan desto sämre sexliv... jag som inte ens har en balkong måste ju ha världens bästa sexliv i så fall! =) puss på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du har Nina :)

      Radera
    2. haha, ja absolut! Dessutom är jag 1,80 lång, spagettismal och har en man som Brad Pitt känner mindervärdeskomplex för =)

      Radera
    3. Hur snyggt är det med spagettismala tjejer??? Not.
      Din längd, ja den duger fint den.

      Radera