tisdag 9 juli 2013

Nya rutiner

Då var det dags att börja livet som mamma varannan vecka. Eller.. jag är ju alltid mamma. Hur stora barnen än blir kommer de alltid vara mina små killar antar jag.. Men de är hos sin far och jag är med mig själv. Bara mig själv. Och känslan är annorlunda men skön! Jag har inga tider att passa och kan göra vad som faller mig in.

I går premiärbadade jag i havet. Jag gissar att det var minst 20 grader. Martin som var med var inte lika optimistisk men han är också en kruka.. Jag släppte av killarna med sina kläder och leksaker hos honom efter några timmar vid vattnet tillsammans. Åkte ensam i bilen därifrån. Annorlunda..

Tog en snabbfika hos min kära syster, tränade ett grymt svettigt pass och avslutade kvällen med film och chipsfrossa hos Anders. Vi såg Alpha Dog. Helt ok men inte så bra som folk hade sagt. Eftersom jag extremt sällan går på bio ser jag alltid filmen flera år efter alla andra. Då ingår liksom folks åsikter och ofta höga förväntningar. Ibland, eller ganska ofta, blir jag besviken. Men, som sagt, helt okej film och trevligt sällskap.

I dag är en ny dag utan några vidare planer. Jag beger mig nog ut till havet. Vad gör ni?

/A-K

8 kommentarer:

  1. Låter som om du landat i det hela rätt bra! Själv sitter jag på ett mörkt kontor och längtar ut i solen, så om du tar och badar lite för mig, solar lite för mig och ja, slappar lite för mig med så vore det sabla rart! Puss på dig min vän!

    SvaraRadera
  2. sedan, om du ville vara söt och ta bort den där djäfla ordverifieringen man måste ta sig igenom varje gång man har något oklokt att skriva här så vore det toppen också! =) Nä, ja e inte bitter! =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Vilken utmaning du ger mig. Självklart ska jag försöka ta bort den djefla verifieringen. DIn bitterf***a!

      Radera
  3. Nu har du större möjlighet att gå på bio... Dock inte som dejt, eller ja ska ni bara snuska er går det bra men lite dåligt med pratmöjligheter :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du rätt i. Men dejt?! Hur gör man.. typ.

      Radera
    2. Nåt jag har hört talas om bara. Fattar inget

      Radera
    3. HAHA!! Nä.. Förhoppningsvis lär jag mig.

      Radera
  4. Delar för övrigt lilla ninas synpunkt om ordverifieringen

    SvaraRadera