söndag 7 juli 2013

Söndag

Jag kommer ut till bilen. På rutan sitter en liten lapp där någon ber om ursäkt för att ha gjort en repa. Det hela avslutas med en ledsen gubbe.. Jag hittar ingen repa. Inte heller någon avsändare på lappen.
Jag misstänker att det är någon av alla grannungar som har sparkat en fotboll och tror sig ha sabbat framrutan, som är sabbad sedan innan..  Men snacka om snopet när det saknas namn och nummer till denna någon!

Sitter på balkongen och lyssnar på Peps. Fint väder och kaffe får mig att må bra i dag. Har haft ett par mindre bra dagar med alldeles för lite sömn och för mycket tankar.

I dag ska vi på fika. I morgon blir jag ensam. Skönt.

/A-K

1 kommentar:

  1. Men åh, OM det är en av grannungarna så är finns det ju ändå lite hopp om ungdomen, att de faktiskt ber om ursäkt... mer hopp hade det ju varit om det även stod namn så att de stod för vad de gjort, men iallafall... ibland får man va glad för det lilla... kanske mest för att det antagligen inte blivit någon repa! Hoppas allt är bra även idag! kram!

    SvaraRadera