måndag 1 juli 2013

Kavlar upp ärmarna...

... och förbereder mig inför morgondagens styrkepass. Blivande exmannen flyttar härifrån. Det känns gott att bli av med alla hans prylar (tänk hamster) och samtidigt bestämma själv över hur jag och killarna ska ha det i framtiden.
Men visst är det trist att flytta? Tungt, bökigt, svettigt, pinsamt dammigt när möbler och prylar försvinner från sina platser... Men jag slipper åtminstone packa upp skiten någon annanstans.

Nu ska jag försöka få bukt med killarna som testar mitt näst intill obefintliga tålamod alla sina vakna timmar.

/A-K

3 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra och relativt smärtfritt imorgon! Du vet var jag finns om det är något! puss

    SvaraRadera
  2. Inte lika gott att bli av med honom? ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för stödet.

    Gott att bli av med det som inte fungerade mellan oss.. Honom blir jag aldrig av med på sätt och vis eftersom vi har ungar ihop. På gott och ont.

    SvaraRadera